راهنمای خرید بازی اپن ورلد

وجود یک جهان بزرگ و زیبا که بتوانیم در آن به گشت و گذار بپردازیم و از مناظر آن لذت ببریم، همواره جزو بزرگترین جذابیت‌هاییست که یک بازی می‌تواند داشته باشد تا بازیکن را به سمت خودش بکشاند. خوشبختانه در این نسل شاهد ساخت و عرضه بی‌شمار بازی خوش ساخت در این سبک بودیم. در این راهنمای خرید قصد داریم به معرفی ۵ بازی جهان باز بپردازیم که دارای دنیایی هستند که گیمر از حرکت در آن لذت برده و از فعالیت‌های جانبی و سرگرم کننده‌اش لذت ببرد. اما قبل از خواندن ادامه متن به این نکات توجه کنید.

نکته اول: اشاره کردیم که این نسل شاهد کلی بازی عالی در این سبک بودیم. این مسلما بدین معنیست که ما نمی‌توانیم همه آن‌ها را در این لیست جا دهیم. پس اگر بازی مورد علاقه خود را در این لیست نیافتید، بدانید که ما هم به احتمال زیاد آن را دوست داریم، فقط جایی برای قرار دادن آن‌ها پیدا نکردیم.

نکته دوم: با خواندن متن متوجه یک موضوع مهم می‌شوید و از خود می‌پرسید «پس Red Dead Redemption 2 و GTA V کجا هستند؟». حق دارید اما تقریبا همه می‌دانند که این بازی‌ها چه شاهکارهایی هستند. با این حال، اگر خیلی با دنیای بازی‌های ویدیویی آشنا نیستید، در لیست زیر به تمام شاهکارهایی که در طول این سال‌ها منتشر شدند اشاره کردیم:

Fallout 4

Fallout 4

  • تاریخ عرضه: ۱۹ آبان ۱۳۹۴
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی

لیست را با نسخه چهارم سری نقش‌آفرینی – آخرالزمانی Fallout 4 شروع می‌کنیم. درست است؛ آخرین نسخه سری یعنی Fallout 76 ضربه بزرگی به اعتبار این فرنچایز و شرکت بتسدا زده و اینکه آیا نسخه چهارم توانسته از نظر جنبه‌های نقش‌آفرینی در حد و اندازه‌های استانداردهای این سری باشد یا نه قابل بحث است اما یک چیز را نمی‌توان انکار کرد؛ فال‌اوت 4 همچنان یکی از بهترین بازی‌های جهان باز و سندباکسی است که می‌توانید تجربه کنید. دنیای Commonwealth همانند سایر آثار Bethesda Game Studios پر است از افراد و گروه‌های جالبی که می‌توانید برایشان کار کنید و مکان‌های مختلفی که هرکدام دارای رازها و جزئیات جالب خود هستند و هیچوقت خسته‌کننده نمی‌شوند. همچنین فال‌اوت 4، باز هم همانند سایر آثار بتسدا، به بازیکن قابلیت تعامل بسیار زیادی با دنیای اطراف خود می‌دهد و حتی اجازه می‌دهد شهرها و مراکز محتلف خود را بسازید. این‌ها را با یک چرخه گیم‌پلی سرگرم کننده ترکیب کنید تا متوجه شوید چرا می‌توان صدها ساعت را پای آن گذاشت. همه این‌ها به کنار، قابلیت ماد کردن بازی را هم در نظر بگیرید که به شما اجازه می‌دهد هرچه بیشتر به شخصی‌سازی تجربه خود از بازی بپردازید.
همراه راهنمای خرید بازی جهان باز باشید :

برای خرید بازی Fallout 4  کلیک کنید

Assassin’s Creed: Odyssey

  • تاریخ عرضه: ۱۰ مهر ۱۳۹۷
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا
  • درجه سنی: بالای ۱۷ سال

پیشنهاد بعدی ما، آخرین و متفاوت‌ترین نسخه سری محبوب Assassin’s Creed است. Assassin’s Creed: Odyssey در واقع کامل کننده راهی است که نسخه قبلی، یعنی Origins شروع کرده بود و با تمرکز دو چندان روی المان‌های آن بازی، یک تجربه نقش‌آفرینی تمام عیار را ارائه می‌دهد. بازیکن در نقش کاساندرا یا الکسیوس وارد یونان باستان می‌شود تا بتواند خانواده خود را پیدا کند. در این حین، گیمر یک دنیای بسیار بزرگ و متنوع قرار می‌گیرد و می‌تواند با انتخاب‌های خود در کوئست‌ها و انتخاب نحوه بازی کردن خود به لطف درخت مهارت عمیق بازی، شخصیت منحصر به فرد خود را بسازد. همچنین یوبی‌سافت در این مدت با به‌روزرسانی‌های متعدد و مجانی، محتویات بیشتری به این پکیج اضافه کرده که همین طوری هم بسیار طولانی و بزرگ بود. یک توصیه دیگری هم که می‌توانیم بکنیم، خرید نسخه گلد بازی است. علاوه بر به دست آوردن ریمستر نسخه سوم این فرنچایز، بسته الحاقی The Fate of Atlantis را هم دریافت خواهید کرد. در مورد این بسته به همین بسنده می‌کنم که در آن، شاهد تعدادی از زیباترین و خلاقانه‌ترین طراحی دنیاهایی خواهید بود که تاکنون دیده‌اید.

برای خرید بازی Assassin’s Creed: Odyssey کلیک کنید

DYING LIGHT

DYING LIGHT

  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 4، پی سی، ایکس باکس وان
  • درجه سنی: بالای 15 سال

Dying Light توسط استودیو لهستانی تکِلند (Techland) خلق شده و کمپانی برادران وارنر آن را منتشر کرده است. تکلند که در ابتدای راه خود با بازی به یاد ماندنی Call of Juarez کار خود را آغاز کرد، در اواسط کار خود در سال ۲۰۱۱ کاری متفاوت با دنیای زامبی‌ها انجام داد. استودیو لهستانی در بازی Dead Island، ما را در جزیره‌ای خوش آب و هوا رها کرد تا جان سالم به در ببریم. توجه منتقدان به بازی و فروش خوب آن باعث شد تا این استودیو تقریبا دنیای غرب وحشی Call of Juarez را رها کند و به آغوش گرم زامبی‌ها بپیوندد. با کسب تجربه از ساخت Dead Island و ایجاد دنیایی پویا و رنگارنگ، آن‌ها تصمیم گرفتند تا کار خود را گسترش دهند و پا را فراتر از یک تلاش برای بقا بگذارند. چرا که آن‌ها تلاش اصلی شما در Dying Light را نه یافتن غذا، پناهگاه و اسلحه بلکه عنصر اصلی این بازی را ورزش پارکور قرار داده‌اند.

برای خرید بازی Dying Light کلیک کنید 

خب ! امیدواریم که تا اینجای مقاله مورد پسند شما عزیزان واقعه شده باشه .
نظر شما چیست ؟ به نظر شما چه بازی های دیگری میتوانست در این لیست باشد ؟
و لبته برای ساخت پارت دوم این مقاله حتما کامنت بزارید و نظرتون رو بگید