آموزش خاموش کردن گارد استیم ( Steam Guard )

 

آموزش خاموش کردن گارد استیم ( Steam Guard )

 

استیم گارد چیست؟

استیم گارد یک سطح امنیتی است که می تواند به اکانت استیم شما اضافه شود. زمانی که استیم گارد بر روی اکانت شما فعال باشد، هر زمانی که بخواهید از طریق یک دستگاه شناسایی نشده اقدام به ورود به اکانت خود کنید، لازم است که به یک کد مخصوص برای تایید اکانت خود که توسط ایمیل یا اپلیکیشن موبایل استیم برای شما ارسال خواهد شد، دسترسی داشته باشید.

 

چه نیازی به خاموش کردن استیم گارد است؟

برای انجام سفارشات شما نیاز است که تیم فروش سایت به اکانت شما دسترسی داشته باشند. در جهت تسریع روند سفارشات و هرچه زودتر انجام پذیرفتن آنها، نیاز است که استیم گارد خود را قبل از ثبت سفارش خاموش کنید تا در اسرع وقت سفارش شما صورت پذیرد. در صورت موفقیت آمیز بودن انجام سفارش، پیام تایید خرید بازی روی اکانت به ایمیل شما ارسال خواهد شد و سپس می توانید وارد اکانت خود شده و استیم گارد اکانت خود را روشن نمایید.

 

آیا خاموش کردن استیم گارد امن خواهد بود؟

بله، اما به شرط آنکه از طریق سایت های معتبر و مورد اعتماد اقدام به خرید برای اکانت استیم خود نمایید. فروشگاه اینترنتی گیم گیفت با سابقه طولانی مدت در خرید بازی های استیم و پلتفرم های دیگر با نماد ثبت شده اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ضامن امنیت اکانت مشتریان عزیز گیم گیفت خواهد بود.

 


 

نحوه غیرفعال سازی گارد استیم :

1 – از طریق نرم افزار استیم وارد اکانت استیم خود شوید.

2 – بر روی تب Steam کلیک کرده و سپس از منوی بازشده گزینه Setting را انتخاب کنید.

آموزش غیر فعال کردن استیم گارد

3 – در صفحه باز شده، در سربگ Account گزینه Manage Steam Guard Account Security را انتخاب کنید.

آموزش خاموش کردن استیم گارد

4 – در صفحه باز شده جدید، تیک گزینه Turn Steam Guard Off را فعال کنید.

نحوه غیرفعال سازی استیم گارد

5 – در نهایت گزینه Disable Steam Guard را انتخاب کنید.

نحوه خاموش کردن استیم گارد

حال استیم گارد اکانت شما غیرفعال شده است.

نکته :
بعد از زدن دکمه disable وارد جیمیل/ایمیل اکانت استیمتون شده و روی پیام ارسالی steam کلیک کنین تا مجوز داده شود…در غیر این صورت همچنان فعال خواهد بود

 

برای روشن کردن استیم گارد اکانت، کافیست مراحل بالا را دوباره طی کرده و اینبار در مرحله (4) تیک گزینه Get Steam Guard Codes By Email را انتخاب نمایید.

همچنین می توانید با نصب اپلیکیشن استیم بر روی تلفن همراه خود استیم گارد را بر روی گوشی فعال کرده و کد ورود را در تلفن همراهتان دریافت کنید.

 

تیم گیم گیفت از همکاری شما همراهان گرامی سایت، سپاس گزار است. ممنون از همراهی شما.