آموزش نصب و اجرای Call of Duty Mobile در اندروید

فیلم زیر رو ببین !!

برای خرید CP کالاف موبایل با قیمت ارزان کلیک کنید

معرفی بازی :

بازی موبایل Call of Duty: Mobile از آن دست بازی‌هایی است که توانسته حسابی بازیکنان را سرگرم خود کند و مدت‌ها پای دستگاه‌های موبایلی بنشاند.

شرکت اکتیویژن و نسخه جدیدی از بازی Call of Duty دوباره برگشته‌اند و اینبار شاهد حضور این مجموعه در پلتفرم‌های موبایلی هستیم. اکتیویژن پیش از این نیز با بازی موبایل Call of Duty: Heroes به این پلتفرم‌ها آمده بود، اما این بازی عملکرد ضعیف و دور از انتظاری داشت و از سوی بازیکنان نیز مورد استقبال قرار نگرفت. پس اکتیویژن این بازی را کنار گذاشت و با شرکت بزرگ Tencent Games برای ساخت یک بازی جدید از مجموعه کال آف دیوتی شروع به همکاری کرد. حاصل همکاری این دو شرکت منجر به ساخت و انتشار بازی موبایل Call of Duty: Mobile شد که مدتی است برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. این اثر در مدت کوتاه انتشار خود توانسته است رکورد پردانلودترین بازی موبایل را بزند و روی بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه دانلود شود. این بازی اثری در سبک اکشن و شوتر اول شخص است که بازیکنان به صورت آنلاین بخش‌های مختلفی را به صورت چندنفره تجربه می‌کنند. در این مطلب قصد داریم نگاهی مفصل به این بازی اندروید و آیفون بیندازیم و ببینیم آیا بازی Call of Duty: Mobile توانسته است جزو بهترین بازی های اندروید چند وقت اخیر قرار بگیرد یا خیر؟

آموزش نصب و اجرای Call of Duty Mobile

سیستم کلی بازی :

سیستم کنترلی بازی موبایل Call of Duty: Mobile بسیار کاربردی و روان اجرا می‌شود. این سیستم دارای دو حالت Simple و Advanced است؛ حالت Simple مکانیزم ساده‌ای دارد و زمانی که بازیکن نشانه را روی دشمن می‌گیرد، اسلحه به صورت خودکار به دشمن شلیک می‌کند. این حالت برای افراد تازه‌وارد کاربردی خواهد بود و آنها می‌توانند به سادگی با سیستم تیراندازی بازی آشنا شوند. اما حالت Advanced برای بازیکنان باتجربه و حرفه‌ای تعبیه شده است که می‌توان دکمه‌های بازی را شخصی‌سازی کرد. این حالت از تنوع بالایی برخوردار است و حتی بازیکنان چپ دست نیز می‌توانند سیستم کنترلی بازی را براساس سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. لازم به ذکر است که سلاح‌ها و آیتم‌های شخصی‌سازی این اثر نیز متنوع است و سازندگان برخلاف دیگر توسعه‌دهندگان، اسلحه‌ و آیتم‌های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند؛ به طوریکه بازیکن با ارتقا هر سطح، اسلحه یا پوسته‌ای جدید برای اپراتورهای خود دریافت می‌کند. البته آیتم‌های ویژه‌ای نیز برای دارندگان سیزن پس وجود دارند، اما بازیکنان بدون سیزن پس هم می‌توانند با سلاح‌های خوبی بازی خود را انجام دهند. در مجموع بازی موبایل Call of Duty: Mobile توانسته است در بخش گیم‌پلی و حالت‌های قابل بازی درخشان عمل کند و تجربه‌ای نفس‌گیر و مهیج را برای بازیکنان به ارمغان آورد.