خرید گیم تایم wow ترکیه

خرید گیم تایم wow ترکیه :

  • این گیم تایم برای ریجن ترکیه می باشد در صورتی که قصد خرید گیم تایم برای ریجن اروپا یا آمریکا را دارید اینجا کلیک کنید.
  • فعال سازی به صورت خرید مستقیم و توسط تیم پشتیبانی ما انجام میشود پس نگرانی از بابت ایمن بودن روند خریداری نداشته باشید.
  • در روند خرید در وارد نمودن اطلاعات اکانت خود دقت نموده ، بدین صورت که  ایمیل و رمز عبور (username/password) اکانت بلیزارد/ بتل نت جهت تکمیل سفارش نیاز خواهد بود.
  • بعد از خرید نیاز هست که جهت دادن کد دو مرحله ای ورود، در دسترس باشید.

خرید بازی World of Warcraft: Dragonflight

برای خرید دیگر بازی های Battle.net کلیک کنید

خرید گیم تایم wow ترکیه


درباره ی گیم تایم wow ترکیه :

طبق قوانین بلیزارد شما جهت بازی و استفاده از محصول World of Warcraft علاوه بر خرید بازی نیازمند خرید شارژ ماهیانه این بازی یا همان گیم تایم خواهید داشت. بدون صورت که بعد از خرید بازی شما باید اقدام به خرید گیم تایم کنید. گیم تایم از لحظه فعال سازی، بسته به مدت زمان خریداری شده شروع شده و با پایان این مدت زمان به اتمام می رسد چه شما از بازی و خدمات آن استفاده کنید و چه خیر.

بلیزارد جهت گیم تایم های بلند مدت تخفیفاتی را در نظر گرفته تا کاربران خود را ترغیب به خرید حق اشتراک های با زمان های بیشتر کند. برای مثال شما با خرید گیم تایم 12 ماهه نسبت به خرید ماهیانه گیم تایم 1 ماهه به اندازه 4 ماه کمتر هزینه خواهید کرد.

خرید گیم تایم wow ترکیه